• Vóór 16.00 uur besteld?* Zelfde dag verzonden
  • Gratis verzending vanaf € 50.-
  • Gratis advies via onze Whatsapp service

Advies nodig? App ons! 06 - 53 54 55 54

ANNOUNCEMENT BAR


    Retourneren

    Het kan helaas gebeuren dat jouw artikelen toch niet helemaal naar wens zijn. Bij BB JO Cosmetics is dit geen probleem, wij helpen je graag verder. Op deze pagina leggen we je uit welke stappen je moet ondernemen om jouw artikelen te retourneren. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Wanneer kan ik gekochte artikelen uiterlijk retourneren?
    Je hebt 14 dagen de tijd om bij ons kenbaar te maken dat je een product wil retourneren. Dit doe je door in jouw account het betreffende product aan te geven als retour. Heb je geen account aangemaakt? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en vermeld hierin welk artikel je wilt retourneren en wanneer je het product hebt gekocht.

    Nadat je een retourmelding bij ons hebt gedaan, heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

    Ik wil een artikel retourneren. Hoe doe ik dat?

    Je hebt de bestelling geplaatst als gast: 
    Print het retourformulier en vul deze vervolgens in. Knip de adresgegevens uit en plak deze op het pakket. Het retourformulier dient mee gestuurd te worden in je retourpakket. 

    Je hebt de bestelling geplaatst met jouw persoonlijke account:
    In je persoonlijke account kan je jouw retour aanmelden. Het proces is eenvoudig en bestaat uit 6 stappen:

    1. Inloggen: Log in op www.bbjo.nl. Ga naar jouw persoonlijke dashboard.
    2. Order: Open de te retourneren order.
    3. Retourneren: Druk op de knop “Artikelen retourneren”.
    4. Artikelen: Selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
    5. Reden: Vul de reden van je retour in en geef de retour actie aan.
    6. Verzenden: Druk op ''Verstuur'' en stuur de retour op naar het volgende adres:

    BB JO Cosmetics
    Lijnbaan 32
    3012 EP  Rotterdam

    Retourkosten zijn voor rekening van de klant. 

    Wat zijn de voorwaarden van het retourneren van artikelen?
    De volgende voorwaarden gelden voor het retourneren:

    • De producten zijn ongebruikt en ongeopend.
    • Er zijn geen vlekken, van welke aard dan ook op de producten of verpakking aanwezig.
    • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
    • Indien redelijkerwijs mogelijk het artikel in de originele verpakking retour sturen.
    • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. BB JO Cosmetics raadt de klant aan om het retour zenden van een artikel zo nodig via aangetekende post te doen.
    • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
    • In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van BB JO Cosmetics. Wij sturen per e-mail een retourlabel of zullen achteraf de retourkosten vergoeden.
    • Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
    • Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
    • Artikelen gekocht in de sale (speciale aanbiedingen) kunnen niet geretourneerd worden.

    Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?
    Ja, de kosten van het retourneren van artikelen zijn voor eigen rekening.

    Ik wil een artikel ruilen voor een ander product. Kan dat?
    Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je producten te ruilen. De gewenste producten kunnen opnieuw besteld worden. Op deze manier zijn de producten het snelst in huis.

    Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort?
    Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen op jouw rekening gestort.

    Wanneer je jouw volledige bestelling wilt retourneren worden ook de eventueel door jou betaalde verzendkosten teruggestort op jouw rekening. Heb je meerdere producten gekocht en wil je een gedeelte houden en een gedeelte retourneren? In dat geval wordt alleen het aankoopbedrag teruggestort. Kosten die gemaakt zijn voor het retourneren worden nooit vergoed en zijn voor eigen rekening.

    Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor jou als klant kosteloos.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Trustpilot
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »